środa, 9 kwietnia 2014

Dzień dobry

Mam na imię Anna i jestem w trakcie studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym.  W sumie to już kończę przygodę ze studiami - niestety. Gospodarcza tematyka mojego bloga, związana jest z obszarami moich zainteresowań. 


Bardzo lubię to, co wiąże się z kwestiami ekonomicznymi, w związku z powyższym, ogromna większość postów będzie właśnie związana z sprawami ubezpieczeń, księgowości i gospodarki w ogóle.

Sądzę, że osoby mocno zainteresowane podobną tematyką, przeczytają na moim blogu garść interesujących artykułów.

Z racji tego, że od dłuższego czasu pracuję w biurze ubezpieczeniowym, tym zagadnieniom poświęcę najwięcej artykułów. Dodatkowo, jeśli ktoś chciałby poznać moją opinię na konkretny temat, może się skontaktować ze mną bezpośrednio. Można również zasugerować mi temat na artykuł, który warto byłoby rozwinąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz